جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بازدید شرکت توزیع دارویی پوراپخش از شرکت داروسازی آریا

بازدید شرکت توزیع دارویی پوراپخش از شرکت داروسازی آریا

مراسم بازدید از شرکت داروسازی آریا توسط فروشندگان، سرپرستان و مدیران شعب شرکت توزیع پوراپخش در روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۱۲/۰۳ برگزار گردید.

مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، سرود ملی و نمایش تیزری در خصوص تاریخچه شرکت داروسازی آریا و اهداف و استراتژی پیش روی شرکت آغاز گردید. سپس جناب آقای دکتر شبستری مدیریت محترم عامل شرکت داروسازی آریا ضمن خیر مقدم از مدعوین، خطاب به فروشندگان محترم پوراپخش فرمودند: “شما نوک پیکان فروش هستید و شرکت های تولیدی با سعی و تلاش شما می توانند چرخه تولید را ادامه دهند و خواستار ادامه جلسه در خصوص مسائل و مشکلات توزیع داروها و انتقادات و پیشنهادات، در قالب بحث و گفتمان گردیدند.”

در طی جلسه، گفتگو به صورت پنلی ادامه پیدا کرد. مدیران فروش شرکت داروسازی آریا و پوراپخش در کنار سرپرستان و فروشندگان، در خصوص تامین هرچه بهتر کالا، توزیع به موقع به مصرف کنندگان، بهبود روند فروش کالا در محیطی گرم و صمیمی گفتگو و تبادل نظر نمودند.

در ادامه مراسم پس از پذیرایی و صرف ناهار، هدایایی از طرف شرکت داروسازی آریا به مدیران و سرپرستان و فروشندگان شرکت توزیع پوراپخش ارایه گردید و مراسم بازدید با مشایعت مدیران و کارکنان داروسازی آریا به پایان رسید.

ادامه مطلب و دانلود نشریه

دانلود کنید

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *