جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

نشریه داخلی واحد تحقیقات

نشریه داخلی واحد تحقیقات اریا فارم

نشریه داخلی واحد تحقیقات

سالهاست شرکت داروسازی آریا به تولید فرآورده‌های دارویی اقدام کرده است. در طی این سال‌ها محصولات مختلفی تولید شده و تکنولوژی متنوعی در ساخت آن‌ها به کار گرفته شده است . داروسازی آریا همواره سعی کرده است که از روش‌های جدید تولید و مواد اولیه روز استفاده کند. شاید برایتان شنیدن این موضوع عجیب باشد که در شرایطی که مواد محدودی مثل نشاسته و لاکتوز و صمغ عربی دستمایه فرمولاسیون‌های دارویی بود، استفاده از موادی مثل میکروکریستالین سلولز، PVP، کراس کارملوز، سیلیکون دی اکساید، اودرژایت و غیره کار جدید و بدیعی بود. سرعت فراگیر شدن این مواد پیشتازان استفاده از آن را به فراموشی سپرده است. همچنین استفاده از وسایل و امکانات پیشرفته در مراحل مختلف گرانولاسیون، پرس، روکش و وارد کردن سیستم‌های دارورسانی جدید به روش‌های تولید، شرکت داروسازی آریا را به شرکتی پیشتاز در صنایع دارویی مبدل کرد. به همین دلیل هم محصولاتی از داروسازی آریا مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته و دوست‌داران فراوانی پیدا کرده است.

امروز حفظ و حراست از دست آوردهای چندین سال حضور فعال در عرصه صنعت دارو به عهده متخصصین علوم دارویی است که در بخش‌های مختلف شرکت مشغول فعالیت هستند، به ویژه مسئولیت بخش تحقیقات شرکت در این میان سنگین‌تر و پراهمیت‌تر است.
لذا ضروری است که این بخش با داشتن یک نشریه داخلی بتواند دامنه بحث پیرامون مسائل روز و مسائل داخلی شرکت را گسترش دهد و از نظرات و توان علمی همه همکاران در سایر بخش‌های شرکت جهت ارتقای توان علمی خود استفاده کند. به خاطر اهمیت موضوع و ضرورت تمرکز بر مطالب و مسائل پیرامون ۵-آمنیو سالیسیلیک اسید (مزالازین)، مطالب این شماره نشریه به این فرآورده اختصاص یافته است.

ادامه مطلب و دانلود نشریه

دانلود کنید

اشتراک گذاری :

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *